onsdag 7 november 2012

frost och levande ljus !!

Idag tog jag en liten prommis ner till kraftstationen och fotade lite =)
fick till nåra bra bilder ,men har inte fixat dom alls !
vovven hakade på och dök upp lite här o där på bilderna ......well well hon får väl vara med då =)
Det var svinkallt ute , och nu tycker jag faktiskt att det kan komma lite snö , det känns genast varmare och trevligare då !!!
Gillar det här stället vid kraftstationen på nåt vis ....det är liksom lite råhet över det hela ....tegelhus , stenar ,forssande vatten ......tänk om man kunde bo i ett sånt hus ....fy fan va mysigt !! men kanske är mycket oljud där inne ?? hmm men vadå man kan ju ha hörselkåpor !!!! hehe
så när man får främmande så delar man ut kåpor till dom som kommer liksom =))

Nä men tror jag skulle trivas i ett sånt ställe , eller en gammal fabrik !!! gud så häftigt !!!
Men jag trivs bra i min lilla stuga oxå !!! har fått iordning i stort sett allting nu .....så nu kan vintern lalla på och sen till våren så kommer nya ideer och fix o trix ute ! kanske ska plantera lite örter och kryddor här ute .....tomater !! jaja vi får se hur det blir med den saken .....=)

Om ni vill se bilderna lite större så klickar ni bara på dom !!

Fina !!!=)



där ser man lilla stugan mellan träden !! mys <3



Köpte för ett bra tag sen en kökshanduk på hemtex , kommer inte ihåg nu men det var nån designer som gjort den ! Den var i alla fall kanonfin ......hade inte mage att använda den som handduk , så det blev en fin tavla istället !! =)¨
Slänger in lite bilder från stugan nu när det börjar likna ett hem =)
Trivs som tusan gör jag .....=)
olivträdet får bo inne över vintern =)

köksdelen med bord o kyl o frys !!=)

tog en gammal bräda och gjorde anslagstavla av , och en gammal gren fick följa med in o bli en .......hmm gren med ljusslinga i =)


ja det här är utsikten från mitt favvohörn i soffan .....kolla in golvet !!! det har JAG lagt in alldeles själv =) änt ja dukti .....haha nej da ....det var inte så svårt men ja jag trodde inte att jag skulle fixa det men sidet gjorde jag och det vart sån skillnad i stugan !
men nu ska jag packa väskan o dra till jobbet snart men återkommer snart !!
tjingeling // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar