onsdag 12 december 2012

God morgon !!!!
ja här sitter jag igen .......tre timmars sömn fick tydligen räcka ....för jag vaknar till , slår upp ögonen och ser en råttjävel i SOFFAN !!!!!
ja som ni hör .....cirkusen fortsätter ! Har lust att hälla råttgift i hela huset ....men har ju vovve så det är nog ingen bra ide !
Men vad ska jag göra ?? naturligtvis sätta ut råttfällor som jag iofs måste bygga hinder för så inte hunden går dit o fastnar med nosen .
Men annars då ....nån  som har tips ????? blir ju tokig på det här !!

Annars rullar det på här .......tycker det är mysigt med vinter , men kan inte låta bli att längta lite till våren !
typ tre månader till , sen börjar det våras ......

Läser en hel del bloggar , och ser att väääääldigt många alltid lägger upp bilder på sig själva med olika kläder ...dom kallar det typ "dagens " funderar om jag ska börja med det jag oxå ......hehe mysbyxor från lager 70 , top från hm !  Flanellpyjamas från cubus ,  haha ja hmm varför inte ....måste nog börja visa mitt totalt oglamorösa liv här på landet =)
Men inget ont för dom som lägger upp såna bilder , ganska kul o titta på men kan inte sluta undra hur sjutton folk orkar vara så himla snygga hela tiden !!! ???
eller är det bara jag som är slö som inte tokfixar håret och har värsta makeupen varje dag ?
eller hmm ja .....dömmer ingen , bara undrar och avundas orken !!! =)

Fick ett fint armband från "Mint" , helt ok bara att hoppas hästskon ger mig lite tur nu da !=)

 ja det här är väl en ganska vanlig syn numera i gylltäkt backen .....grannarna börjar nog lessna på denna lilla mazda skulle jag tro , men snart så .....nya däck förhoppningsvis !

Röran en onsdagmorgon , när man måste kliva upp på råttjakt halv sex på morgonen !!!


tjingeling så länge //J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar