fredag 7 december 2012

snorig med brända fingrar ........

God morron !!! ja jag vet det är snart andra advent !
Men va fan .....jag hinner ju inte med !! tiden bara springer iväg känns det som ......
Sitter här supertäppt i näsan , ögonen rinner och har nyss bränt handen på kaminen !
Men ja , ganska mysigt ändå !
Det sprakar i kaminen , vovven ligger vid elementet och sover och jag har en stor kopp kanelkaffe ! livet känns rätt gött =)
Snön fortsätter falla utanför .....inte lika intensivt utan bara litegrann ...små flingor som dalar ner !
Har massa projekt som jag försöker avsluta , göra klart !!
Har stickat en pläd !! den blir kanonmysig =) men håller på att fästa alla trådar i den , sen slänger jag ut en bild !=)
Sen köpte jag ett jättfint tyg på loppis , tio kronor gav jag för det ! nu håller jag på att sy kuddar till soffan och dom vart supersnygga dom med !! kommer bild på det oxå sen =) slänger in lite bilder från stugan så länge =)



Hittade en tokfin pläd på icamaxi för endast 60 kr =)
Har möblerat om oxå (sicken ovanlighet va?=) vart ganska bra ....lite ihoptryckt och trångt kanske , men det får vara så nu under dom kalla månaderna ......så man kan ligga i sängen och kika på elden i kaminen och även sitta i soffan och ha kaminen framför sig !!
som sagt , lite trångt men mysigt =)



tjingeling så länge //J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar