fredag 22 mars 2013

Ibland kan man behöva räddas från sig själv !!!
Tror att dom flesta tänker och grubblar ibland , men när jag gör det .....så ibland finns det inget stopp ! Hjärnan spinner bara på , och jag gör saker jag ångrar sen ....säger saker jag ångrar !
Det är precis som att jag förlorar all självrespekt och stolthet ! Har ingen som helst kontroll över tankar , handlingar , eller ord !
Allting blir bara fel !! Vet inte riktigt vad som får stopp på mig heller ......försöker ta kontrollen igen men misslyckas oftast några gånger ....innan jag till slut är så utmattad så att jag inte orkar längre !

Har tagit bort min facebook sida helt nu ( ja igen !!!=) Men ja jag försöker rädda mig själv från att göra mig till ett totalt åtlöje för omgivningen ! Försöker stoppa mitt grubbleri och alla funderingar ......
Inte klokt hur fucked up min lilla skalle är .....skäms bara jag tänker på det !!!

Men känns som att lugnet håller på att landa inom mig nu ......och jag försöker låta bli att känna att jag vill inte vara jag !!!

/tjingeling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar