lördag 20 april 2013

vår , inredning och raveparty !!!=)

 Vår bilder ....hehe vädret 'är ju inte alltför uppflyftande men snön är borta !!!! =)
Haft en underbar fredag med mig själv !!!
Städat , varit o handlat lite .....tände upp lljus i min stuga och tittade på en ganska bra film !
Körde lite Raveparty med hunden , hög musik ....hehe har lärt henne att dansa ....så när Petra marklund sjunger ...händerna upp i luften ....DÅ kommer juni ner på golvet som ett skott .....sen står vi där som två idioter ..jag med armarna i luften och hon med tassarna uppe .....sen hoppar hon omkring på bakbenen !
Det är raveparty det =)
haha skulle nån se oss ....ja vilken syn säger jag bara !!!=)

Men som sagt , hade en trevlig kväll ...inge ångesttok ....utan bara lugn o ro faktiskt ! Som det ska vara =)
När jag får hålla på med min inredning ....fixa o måla om .....eller skissa i mitt block ....skriva ner mina tankar ......när jag får skapa ! då mår jag som bäst .....varför tappar man det ibland ??
Just nu ser jag fram emot våren /sommaren ....att få inreda min uteplats ....men blommor och möbler ....ska måla om mina utemöbler ...dom ska bli vita i vår =) , röjja upp på altan ska jag oxå göra ....det ska bli sparsamt med saker där ute ...bara altan möbler och sen massa blommor , kommer bli hur fint som helst ....

Gillar min lilla stuga !!! visst är det trångt ibland och tråkigt att bara ha det lilla pentryt och inget riktigt kök ...MEN det gör ingenting faktiskt .....det funkar ju ändå ....=)
Har fått väldigt många komplimanger om hur fint jag har fixat det i stugan ....så det där med Inredning , det är NÅNTING jag vet att jag kan !!!! nåt jag VET att jag är bra på =)
jag har "öga" för det och ska lära mig att ta till mig när nån berömmer mig , och bara säga tack och låta det sjunka in .....inte låta det rinna av mig som vatten på en gås !! =)
 Kände att jag inte orkade dravvla om massa djupt skit , eller om min behandling och tolvsteg idag !! eller inte just nu i alla fall ......
Det är nånting jag tänker på dygnet runt , och nånting jag jobbar med hela tiden .....men ville bara skriva av mig lite mer lättsamt !! så det blev intredning o raveparty med hunden istället =)

idag skiner solen ute ....så det blir nog en långprommis me vovven ....sen ut till ornäs tror jag o fixa till lite där , sen till kvällen blir det ett underbart lördagsmöte !!
Kan inte bli bättre än så för tillfället =)

tjingeling //J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar