onsdag 10 april 2013

fucked up brain !!!

ja vad ska jag säga , jag tror att jag måste fått en rejäl smäll på vänstra hjärnhalvan !!! Seriöst alltså , för det där med analytiska tankar , logik.......wohooooooo tror inte smällen pajjade nåt utan det känns som att vänstra hjärnhalvan går på tjack eller nåt ??
Full aktivitet .....noll kontroll på att hejda den ......förens det fan ryker ur örat av utmattning och då slår hela systemet av !!!

well well .....antar att det går att jobba på det , känns som det är det jag gör ........MEN jag tror liksom att jag blir "frisk" på en vecka !
jag vill vara normal .....och jag kanske tror att omgivningen förväntar sig att jag ska bli "OK " direkt ....så är det ju förmodligen inte men jag tror det !
Tacksam att jag ändå jobbar på med mig själv ........

Var på ett möte igår .....grät som en snorunge PÅ MÖTET !!! pinsamt ....men va fan !
Köpte en bok där oxå .....som jag ska jobba med ......så nej jag har inte gett upp än !!!

Ibland skulle jag vilja att nån satt mig på en öde ö , och sa att du får inte komma hem förens du jobbat bort ditt sjuka tänk ! Fan va nice .....jag skulle inte skada nån annan än mig själv då , samtidigt skulle jag bli brun som en pepparkaka ...käka kokosnötter och bananer hela dagarna , så jag skulle förmodligen bli ganska smal oxå !
Vore inte det en ypperlig lösning ????? jo det tycker jag !
ska goggla på öde öar idag !!!

Nån som ställer upp att köra mig dit när det är dax ?

Men som sagt , hur jobbigt det än är så är jag glad att jag faktiskt jobbar med det här .....att jag tagit tag i det en gång till ! att jag inte bara ger upp !! Tacksam !!!!

thats all for now !!

tjingeling //J




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar