torsdag 11 april 2013

den medberoende hunden "Alanon" =)

Juni" =)

Jaaa jag har en liten medberoende hund som heter Alanon!!! Nej hon heter inte så men det har blivit hennes smeknamn , hon heter Juni !!(det var en vän som döpte om henne och hundskrället lyssnar och kommer när man ropar alanon =) MEn hon är nog ordentligt medberoende =) eller så är hon väldigt beroende !
Vi är ganska lika hon o jag ......hehe på gott och ont ! vi pockar ordentligt på uppmärksamhet och bekfräftelse så fort vi får chansen !! Behöver närhet och omtanke så det bara skriker om det !! Får hon inte den uppmärksamhet hon vill ha , då kan hon klättra upp o ställa sig på min bröstkorg och bara stååååå där tills hon får en klapp eller en puss .....sen får man liksom lirka bort henne ! Nu är det ju kanske inte riktigt så att jag klättrar upp o ställer mig på folks bröstkorg för att bli sedd ......men det är fan inte långt ifrån =)

Inatt sov vi sked "alanon" och jag !!! myspys på högnivå ...men under natten så har väl jag vänt mig med ryggen mot henne .....ja vad händer .....jo hon protersterar lite lätt ....trampar med alla fyra tassar i ryggen på mig , som att hon vill säga ....hörru matten ....turn around again ! till slut somnar hon (antar jag ) men får väl mardrömmar eller nåt ....så tills slut så har hon sina baktassar i svanken på mig och kickar mig .....tar liksom sats och tok kickar mig i ryggen .....som en hare liksom skuttar , så håller hon på .......bhaaa !! till slut låg jag o garva och hon vaknar .....då kikar hon upp från täcket och stirrar surt på mig !! o sen vänder  hon ryggen åt mig och somnar om !!! 

Det är väl kärlek det <3 

ja stackars vovve ......men tror hon gillar mig ganska skarpt ändå ! Det hon gillar allra bäst , det är när jag gråter för dååååååå , då vet hon YES nu blir det till att kramas , så grina på du matte så ska vi gosas lite o kramas och bara ligga nära <3 

Juni din lilla stolle =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar