fredag 12 april 2013

ibland säger jag BU !!! då försvinner alla som duvorna på sergels torg !

Ja sådär är det .....typ !
eller nä det känns sådär ska jag nog säga .....Det kommer in människor i mitt liv .....jag öppnar mig (alldeles för fort !!!) Noll självrespekt eller integritet ......jag öppnar upp och skriker ....läs mig !!!
När det är gjort , så börjar min taktik .....För att vara säker på att ingen ska stå kvar så skriker jag BUUUU !! och folk backar ....som duvor på ett torg när det kommer nån slags fara !!
Varför gör jag så ???
Det har varit min taktik i vääääääldigt många år ......och jag är trött på den nu ! Så trött så jag är beredd att göra vad som helst för att bli fri !!!
Jag gör det oxå ....jusst i detta nu , jag har bestämt mig ......hur ont än ångesten gör .....hur svårt jag än får att andas .......så måste jag göra om .....göra rätt !!!
Tänka mig för .....ha tålamod !
Stanna upp .....inte handla efter känslan jag har just direkt ....tänka till lite först !

Jag hoppas innerligt att jag inte förlorat dom jag vill ha kvar !!!

<3

........./J

1 kommentar:

  1. Hej J
    Ser att du kämpar och har det lite jobbigt ibland men det går om du ibland går ner på timmar och tänker att jag ska klara av en timme till.
    Lev och låt leva är ett bra ordspråk som hjälper när man förstår den.
    Kämpa på och det blir bättre kan jag lova dig, tiden ligger för dig
    Kram S

    SvaraRadera