måndag 15 april 2013

hunden har fan inte gjort fjärde steget än =)

Hunden Alanon =)
ja vad ska man säga .....hon är helt underbar hund ....lite bekräftelseberoende , men vem fan är inte det höhö !!=) I morse vaknade jag klockan fem !!!! av att jag hade en liten liten dvärgpinscher slingrad runt huvudet !!
Där låg hon liksom .....och har förmodligen legat där hela natten .....
Är ju lite allergisk , så jag brukar inte ha henne i sängen .
Så imorse blev det lite astma spray och kaffe vid femsnåret =)
vet inte vad jag ska skylla på .....Hon har kanske inte gjort fjärde steget än =)

Igår kväll var jag bort till maria ....satt och drygade oss i nåra timmar ....skönt var det ....att få bubbla ur sig massa idioti och även lite skratt .
Sen hem och läsa lite och jobba på mitt fjärde steg ....eheee drygt men viktigt ! (för mig alla fall)
Gjorde ju min tolvstegsbehandling för snart sex år sedan .....och jag kommer ihåg att jag tyckte det var det bästa som nånsin hänt mig då !!! Sen hände det nåt ....mådde kanske så bra så att jag tyckte att nu är jag frisk !!!
Men ack så jag bedrog mig ......
Men nu är jag där igen ....börjar om från början ....läser och skriver .....och börjar känna någonstans inom mig ....att ahaaaa det var ju så här det var ....börjar känna hopp ! små glimtar av glädje ....och tycker till och med om mig själv små korta stunder !!

Ser fram emot att jag o bea får umgås och bara ha det gott snart .....tio dagar kvar =)
så jodå jag försöker slänga mig ut i verkligheten och leva lite !!!!

Tack alla ni som finns där ute för mig !!

Tjingeling så länge //J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar