söndag 14 april 2013

Namaste..........=)
Igår var en riktigt skön dag ....jag mådde fint heeeeela dagen ! inga ångestattacker alls .
skönt ....Men försöker ta allt som det kommer nu oxå , försöker inte ha massa planer och stressmoment !
Just för tillfället kan jag inte bestämma att jag måste göra det o det o det idag ......Det skapar en otrolig inre stress ...och jag får acceptera att jag klarar inte av det för tillfället !
kan jag äta lite grann .......sova något sådär bra .....går på möten ......pratar när jag behöver .....då ska det nog fungera ganska fint !!!

Kunde känna en inre ro igår , när jag var ute på prommis me vovven kände jag wow ....det är lugnt i min hjärna och inget ångest snurr i magen .....jag bara stannade och stog där .....tog djupa andetag !!!! underbart =) haha hunden stannade hon med o glodde på mig och hennes ögon sa " va i helvete matte ,kom igen nu då !!!!!" haha jag garvade högt o lät henne springa löst en stund =)
Om folk sett och hört mig så tänkte dom nog ...jaja skum brud !!

alla fall ....känslan höll i sig hela dagen faktiskt !
Ett mycket efterlängtat samtal kom på förmiddagen oxå ......En person som är viktig .....en vän !!!!
Jätteskönt att prata ....vi pratade ganska länge ....och när vi hade avslutat samtalet så försvann en stooooooooooor sten från mina axlar ! Tack M <3

sen drog jag ner på ett möte på kvällskvisten ....också det var helt underbart ....fint möte ! Men kass som jag är så har jag svårt att stanna kvar o prata lite o så .....ångrar mig idag ! Men nästa gång kanske =)

yihaa Är glad för att dagen idag och igår har varit ångestfria =)

tjingeling //J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar