onsdag 24 april 2013

Knoll och Tott ........Piff och Puff .......=)
Yes .....det är vi det !
Just nu flyter det på , livet fungerar =) Bea och jag har fixat med lägenheten i ornäs .....som FAN . och igår var det besiktning ....och det gick bra !!! Härligt , då är det bara urflytt och flyttstäd kvar i slutet på maj !
Bea fick jobbet i Norge , så hon flyttar dit och det känns helt underbart !! Att hon fått jobb ....en sysselsättning och hon får in lite pengar !!
SÅÅÅÅ glad för hennes skull =) love you mitt lilla troll <3
Beas provsvar var normala !!!! Tack gode gud för det ....nu är det bara hennes operation kvar den sextonde maj ....och undersökningar . *håller alla tummar jag har* för att dom inte hittar nåt tok !

Men först nu så tar vi en veckas vila , med lite värme och sol .....ska bli magiskt !!!
Sen kör vi på stenhårt i maj ....eller ja bea har en del att ordna med , sen åker hon iväg till norge ,,,,och jag jobbar på med mitt !!!

Men i sommar ser jag fram emot peace and love festival ......Att åka till norge till trollen simon o bea =) sen blir det upp till norrland oxå till min kära mamma ....som haft det lite tufft i veckan ! Önskar jag kunde bara släppa allt och åka upp till henne .....men jag får åka när tillfälle ges !!
Älskar dig mammi <3
Och naturligtvis ska jag jobba en del också ....ser fram emot det !!

När jag kommit hem om en vecka , då ska jag börja träna igen ( med maria ) nu jäklar ska det sista bort =) och , jag ska boka in en träff med Ewa , och lämna iväg mitt fjärde steg ....swosch !
Allt kommer ordna sig .....allt kommer bli bra =)

Det går frammåt ....mina ångestattacker är nästan helt borta .....min självkänsla blir starkare och starkare ....känner mer o mer att jag klarar av att sätta gränser , känner mer o mer att det är ok att faktiskt kräva att bli behandlad med respekt ! ödmjukhet och acceptans .........jag är en fin person , jag är en fin vän ....mycket att jobba med ...men ändå ! har fått höra det av många under sista veckan ....så tack ni därute som förstår och som ser mig !! jag tar till mig det ni säger och växer av det ! stor kram till er <3 tacksam !!


tjingeling ! // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar