lördag 11 maj 2013

Livet .......

Livet ja .......
Det börjar kännas som jag lever igen , Semestern var så otroligt underbar !!
Vi låg verkligen på stranden och bara laddade batterierna .....sol , sol .sol
Väl hemma igen så börjar glädjen liksom kännas , Är så tacksam att jag vaknat igen !
Att jag kan se vad som sker ......att jag kan se det sjuka hos mig själv , men även hos andra ! Och jag kan förändra mitt sätt att ta det !
Jag kan sätta gränser som är vettiga , kan säga min åsikt (även om jag har svårt ibland för att jag är rädd att jag blir bortvald då )
Men i det stora hela ......så skönt att släppa kontrollen och bara bry mig om vad jag står för , och bara vara ärlig och rak !
Så länge jag är det mot andra och framförallt mot mig själv så är ingenting fel !!

Otroligt tacksam för att Na mötena finns , jag börjar må bra där med , börjar våga ta plats =)
Märker att jag mycket oftare nu än tidigare går med rak rygg .....och ler .....inte bara med munnen utan med hela mig ! Med hela min själ =)

Beatrice mitt fina troll , hon sticker till norge den sista maj och börjar jobba ! Så himla roligt för henne , spännande och nyttigt !
Ska bli kul att åka dit i sommar på lite semester !
Vi har nog vuxit både hon o jag efter våran lilla turkiet resa , så jag tror nog vi gör om det nästa år igen =)

// tjingeling J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar