onsdag 31 juli 2013

har giraffer tänder hela vägen ner i halsen??

Tjingeling !
Underbar sommarkväll .......vill så gärna ...gå ut o klippa mer gräs ....röjja altanen ...röjja inne ...
Men orken är slut för tillfället .....Har legat nästan hela dagen .....var upp på taket i morse och fixade så att jag inte behöver rädda några fler fladdermöss som ramlat ner i skorstenen ! Eller jag och jag .....sara min söta hyresvärd räddaden den =)

Mitt i allt "sovande" så dök det upp på stollar här S med vän .......tusen tack för att ni kom hit ! underbart att få skratta och träna på att vara social . hehe jag vet att ni tror att jag är en liten fjolla som inte fixar saker utan en karl .....Men det gör jag minsann ....men ibland går jag bet .....men vänta ni bara .....NI ska få en personlig inbjudan när grinden är klar =)
Tack fina ni ....ni förgyllde min dag <3 sen kom alexandra tassandes oxå ....på en köpp kaffe ......skojj !
Tycker så mycket om er ......som tar mig för den jag är .....som ser när det är en dag som kanske inte varit så bra .....ni peppar mig som hjälp för att se en ljusning i allting just nu , för det ser jag än en gång Tack !!

Ni anar nog inte vad det betyder mycket för mig !

Så jaaaa det har varit / är en underbar sommar .....men den blev inte så mycket som jag hade tänkt mig ....men det blir bra ändå , jessica be back soooon .....med full kraft =)

Snart kommer mitt lilla troll hem oxå .....ska bli underbart att få krama om min lilla trollunge igen , miss you bäjb <3

Alexandra och jag kan sitta ganska långa stunder och filosofera om olika dju r .........och en dag kom hon med den ultimata frågan ....om giraffer har tänker hela halsen ........haha älskar sånt ....sån humor ...för jag ser verkligen framför mig hur det skulle se ut i verkligenhet liksom .....=) tack Alex för att du förkyller och ger mig  lite skratt och tok på låg nivå .......

är tacksam över mycekt runtomkring mig ........
Nu väntar jag bara på att min energi och ork ska komma tillbaka !!!

puss o kram till er

tjingeling så länge //J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar