måndag 22 juli 2013

Tjingeling !!!
Har skapat min lilla oas här i gylltäkt =) Min altan , mitt lilla extra uterum !!
Älskar att ligga där i soffan o läsa en bra bok ....och en kopp kaffe naturligtvis =)
Är på bättringsvägen med magsår och förkylning men inte helt ok än ....tar det fortfarande lugnt och försöker att inte stressa .
På onsdag ska jag in till falun på en gastroskopi undersökning .....känns liiiiite nervöst faktiskt . Vet att det är en ganska jobbig undersökning ....men va fan , det måste ju bli gjort !!!

Har jobbat två nätter i helgen , För mig var det en seger !!!! kände att Fy fan va bra , jag fixade det !
Har varit orolig över att jobba igen .....varit rädd att det inte skulle gå ! Att jag skulle få panik ångest igen .....eller att jag skulle bli sjuk igen !
Men det gick bra =) *lycka*


Ser fram emot att bli helt pigg och kry snart så jag kan sätta igång med mina projekt här hemma ... jag ska bygga en grind ute , sen har jag fått lite gips och kakel o grejjer av mitt X Fräsen , för att fixa i köket =) spännande och se hur jag får till det ....har aldrig kaklat förut ....men hur svårt kan det va ???? =)
Har börjat smått med att måla huset oxå utvändigt ......men har tre sidor kvar . så som sagt det finns lite att fixa med ......tycket det är skitkul att hålla på med sånt ....bara jag har orken =)

Har inte kommit igång riktigt med mina möten igen ... men bara för det så menar jag inte att jag inte jobbar i stegen och med mig själv ....det gör jag och möten hoppas jag oxå att jag ska känna att det funkar snart . jobbar på att bygga upp tilliten till folk igen ....och det går ....även om det går sakta =)
Känner tacksamhet över väldigt mycket i livet , och kan till och med känna lycka vissa dagar och det ser jag som framgång i mitt kravlande upp från botten igen !!
sååå jodå jag hänger kvar ........=)

Tjingeling // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar