tisdag 24 februari 2015

Nej , gräset var inte grönare underifrån ? !

Hemma efter jobb och lägenhetspackning , känner mig helt slut i både kropp o själ ......jobbar för att springa från själen och packar i lägenheten för att låta själen komma ikapp !!
jag vet att jag är stark , reser mig alltid upp .....
Men det jag blivit /blir utsatt för det är tamefan så jävla barnsligt så jag funderar oxå på att sätta mig i sandlådan !

jaaaa både förbannad och lessen idag !!! vet att jag skulle kunna ställa till med ett helvete ,,,,,men försöker släppa skiten och tänker att ja , ljuger man så kommer det alltid fram vad som är lögn eller inte !!
och skulle jag säga att jag bara mår bra , då skulle jag ljuga ! Ja jag är lessen ....det tar sin tid att läka ihop själen efter otrohet och lögner ...för det är för jävligt att bli utsatt för !!!!
och jag tänker  hur många visste om det ??? hur  länge har det pågått ?
 varför inte bara vara ärliga ? visst gör det ont att bli bedragen ...man blir arg lessen apatisk hysterisk ....och det är inget konstigt med det alls !!Men hellre veta om det direkt istället för att vara den sista som får veta !!!

och visst kan det vara så att man har olika syn på hur separationen sett ut ....den ena tror att det är slut , den andra har inte hunnit med i svängarna ??!! Måste man såra för att man går ifrån någon ? Och även dra in en tredje person .....som inte vet nånting men ska ändå in och lägga sig i och såra ännu mer ....usch fy helvete  .....ta och börja om i steg ett för fan !!  Mycket jävla snack och lite verkstad tycker jag ......

och ja många tycker att jag bara ska släppa " mannen/gubben/ynkryggen" Och det har jag på ett vis gjort ....allt jag vart kär i var ju bara lögn !! weekend i paris .....resor runt i världen ....konserer .... och jag vart genuint stört förälskad i mannen ...det kändes så rätt och jag såg att det kanske var så att jag hittat rätt man och landar o får ett tryggt och  lugnt  liv , att bygga upp nånting tillsammans
.så lät det från början ....men ja ....skitsamma han är inte klok på en fläck ,Han låtsas att vi aldrig varit ett par ....men när jag frågat honom vad det är vi har ,,,,,så var svaret ...vi är ju ett par , vi har en relation som vi bygger på !!! och ja det lät ju väldans bra just då , men antar  att det låter bättre att säga ,,,,nä men vi var aldrig ett par .....vi hade inget sånt ihop ...det är bara jessica som inbillar sig det , och hon är ju väldigt psykiskt nergången och väääääldigt sjuk person , hon har mycket att jobba på öhhhhh DAAAAA !!! vem fan är det som är sjukast här ???? INTE är det jag i alla fall ,(tar på mig det jag ska bära ....ingenting annat !!!!)
 så ja jag har släppt endel i allt detta ....skulle ju aldrig någonsin vilja ta i han med tång igen ....men såren han rev upp inom mig ....dom läker inte direkt bara sådär .....utan det gäller o träna upp min tillit igen ....bygga upp mig själv igen !!
Jag säger såhär ....bättre att få en blåtira .....för den syns , då är det ingen som ifrågasätter en när man gråter o är totalt tillintetgjord !!
Det är helt annat när man fått så jävla mycket stryk på insidan .....då ifrågasätts det om man bara är svartsjuk och paranoid !
Men i det stora hela så är det såren på insidan som är svårast att läka .....blåtiror försvinner och läker ganska snabbt !

Är så himla trött på allt tisslande o tasslande ....upp med korten på bordet för helvete , ärlig och sann är väl det vi strävar efter .....eller ??? har jag misstolkat nånting .....??
och många tycker att jag inte ska lämna ut mig så här ....och nä kanske inte men jag vill inte bara vara tyst .....inte när man blåser mig på det viset , eller när nån gör saker bara för att såra mig !
Jag kan oxå bli förbannad .....jag kan oxå stå upp för mig själv , Och jag har inga som helst problem att svara ärligt och sant om nån frågar mig nånting !

Mycket svordommar idag , mycket ilska .....men jag känner mig oxå så himla liten och sårad , för det gör fan i mig ont att bli behandlad såhär !!
Och ja IDAG är jag riktigt jävla arg .....Men skönt att få ur mig skiten !!!

kärlek till alla som förtjänar det !! <3

Tjingeling //J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar